ОСВІТА ЗАПОРІЗЬКОГО КРАЮ - 2017

Життя  росте  лише  з  любові,
Краса  людей  навчає  жить.
А  нас  уява  надихає
Дивитись,  бачить  і  творить


КОНКУРСНА РОБОТА

ПОВНА НАЗВА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ: Кушугумський     навчально-виховний комплекс «школа гімназія І-ІІІ ступенів  «ІНТЕЛЕКТ»
АДРЕСА ЗАКЛАДУ: 70450, Запорізький район, Запорізька область, смт Кушугум, вул. Шевченко,71
ТЕЛЕФОН: тел. 223-47-89 , факс 223-42-25, e-mail ShKushugum@gmail.com
АВТОР ДОСВІДУ: Чистякова Лариса Петрівна, вчитель трудового навчання, керівник гуртка "Умілі руки" Кушугумського НВК "Інтелект"
 КЕРІВНИК НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОСВІДУ: Баль Наталія Іллівна, заступник директора з навчально-виховної роботи
 ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК ДОСВІДУ:
 Тема досвіду:
"РОЗВИТОК  УЯВИ   ТА ФАНТАЗІЇ ЗАСОБАМИ   ГРИ НА ЗАНЯТТЯХ ГУРТКА"
Актуальність  досвіду:
В умовах гуманізації навчально-виховного процесу сьогодні основна увага вчених, педагогів-практиків зосереджується на таких теоретичних аспектах освіти, які забезпечують можливість творчого розвитку та самореалізації особистості, формування інтелектуального, культурного і творчого потенціалу кожної молодої людини. Суспільству особливо потрібні творчі люди з розвиненою уявою та фантазією, здатні до креативної діяльності в швидко змінних соціально-економічних умовах життя.
Цілі досвіду: Створення умов для розвитку уяви та фантазії учнів засобами гри на заняттях гуртка «Умілі руки»
 Завдання досвіду: 
-        дослідити стан проблеми та виявити дидактичні умови розвитку уяви та фантазії учнів на заняттях гуртка декоративно ужиткового мистецтва;
-        створити методичний інструментарій, який би сприяв розвитку та використанню уявлення під час засвоєння програмового матеріалу гуртка;
-        розробити моніторинг рівня розвитку художньо-творчих здібностей гуртківців і рекомендації з підготовки вихователя   до діяльності з розвитку уяви та фантазії.
Тривалість роботи над досвідом:  2013-2018   роки
ДОДАТКИ ДО ОПИСУ ДОСВІДУ
РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ Читайте далі

 ВИСНОВОК:
Моніторинг показує, що використання ігрових методів для розвитку уяви та фантазії дає можливість створення умов, атмосфери, такої аури гурткових занять, що допоможе учневі знайти себе, зацікавити, розвинути інтереси, вподобання, здібності, спробувати себе практично, зважити свої можливості. Цей досвід допоможе розширити та вдосконалити знання та вміння керівників гуртків, вчителів трудового навчання та образотворчого мистецтва у використанні ігор   для розвитку уяви   та  фантазії учнів. У роботі можна використати матеріали моїх методичних посібників, які отримали І місця в обласному конкурсі на кращу методичну розробку з художньо-естетичної творчості - «Мистецтво нетрадиційних технік» (2013 рік, яка надрукована на сторінках «Збірника методичних розробок художньо-естетичного напряму педагогів Запорізької області») та «Розвиток  уяви   та фантазії засобами   гри на заняттях гуртка художньо-естетичного циклу» (2016 рік), розробки  та презентації занять гуртка.

 РЕЦЕНЗІЯ НА ДОСВІД



 


Немає коментарів:

Дописати коментар